Obchodní ředitel/ka

Společnost EURO INSURANCE GROUP, s.r.o., působící na tuzemském trhu finančního poradenství a zprostředkování, rozšiřuje v České republice své aktivity v oblasti poskytování finančních služeb pro retailovou, korporátní a zahraniční klientelu, a to výhradně prostřednictvím nestrukturálního distribučního modelu.

Společnost hledá do svého manažerského týmu v Praze seniorského kandidáta na pozici OBCHODNÍ ŘEDITEL/KA DISTRIBUCE.

Kandidát/ka by měl/a mít velmi dobrou znalost trhu finančního zprostředkování a poradenství, všeobecný přehled, znalost ekonomických a finančních zákonitostí, vysokou úroveň manažerských kompetencí a současně splňovat tato kritéria:

KANDIDÁT/KA:

  • VŠ vzdělání, 6 let manažerské praxe, z toho 3 roky v oboru finančního zprostředkování a poradenství,
  • dynamická a inovativní osobnost, otevřená a přístupná v komunikaci,
  • odvážný/á v hledání nových cest a přebírání plné odpovědnosti za svěřenou oblast,
  • spolehlivý/á a důsledný/á v naplňování předsevzetí, cílů, hodnot a principů, ambiciózní v nastavení osobních a týmových cílů,
  • vnímavý/á k potřebám kolegů a klientů,
  • jednající v souladu s etickými standardy a best practice,
  • zkušenosti s řízením produktového portfolia, s principy vývoje produktů a s řízením distribuce a prodeje,
  • řidičský průkaz skupiny B,
  • aktivní znalost anglického jazyka.

Popis pozice:

  • odpovědnost za vedení, udržování a rozvoj distribuční sítě poradců a specialistů,
  • analýza potřeb a obchodních zvyklostí poradců, definování profilu pozic, jejich kompetencí a odpovědností,
  • odpovědnost za nastavení systému a podmínek spolupráce distribuční sítě,
  • definování a implementace activity managementu (akviziční, aktivační, cross-sellingové apod.),
  • odpovědnost za splnění obchodních cílů společnosti (např. x-sell ratio, výkonnost na poradce, apod.),
  • odpovědnost za rozvoj a dodržování schváleného obslužného a servisního modelu, včetně etického standardu,
  • odpovědnost za vytváření a rozvíjení vztahů s klientem a za kvalitu portfolia klientů (včetně úrovně reklamací a stížností, misselingu, fraudů apod.),
  • aktivní účast na vytváření produktového portfolia firmy a jeho cenové politice,
  • vyhodnocování a zajišťování zlepšení výkonnosti poradců z pohledu kvality služeb a vytváření vztahu s klientem,
  • odpovědnost za brand-management a řízení podpůrných marketingových aktivit,
  • odpovědnost za optimální vytěžování klientského portfolia.

Společnost nabízí:

  • zajímavou a zodpovědnou práci člena vrcholového vedení,
  • motivační finanční ohodnocení,
  • bonusový podíl na přijatých provizích firmy,
  • možnosti odborného rozvoje a vzdělávání,
  • respekt k individuálním zkušenostem,
  • předpokládané zahájení spolupráce (srpen – září 2012).

V případě zájmu o spolupráci zašlete, prosím, své CV s fotografií a motivační dopis s popisem stručné vize svého působení na emailovou adresu: hr@euro-insurance.cz.